Nagyon fontos az, hogy az ember megfelelően legyen öltözve az adott munkához. Minden egyes állás teljesen más megjelenést igényel. Én például korábban sokszor dolgoztam otthonról, ami elvileg lehetőséget adott volna nekem arra, hogy a lehető leglazábban öltözzek. Mindig azonban mikor elkezdődtek az óráim, direkt átöltöztem valami hivatalosabba, mivel ezzel is megtiszteltem önmagamat és a másik felet is.
Az ember számára szükséges, különböző dolgokon keresztül éreztetni az átmeneteket. Az öltözködés pont ezért annyira fontos. Bár azzal egyáltalán nem értek egyet, hogy le kéne nézni valakit, aki olcsóbb ruhákban jár, mint mi. Az öltözködés, ahogy a munkaruhák is, inkább legyenek csak az önkifejezés részei, ne pedig az erőfitogtatáséi. Előbbihez pedig nem kell egy vagyon, sőt sokszor kisebb pénzekért sokkal egyedibb darabokat találhatunk.

Korábban nem gondoltam erre, de az ember a cégén keresztül is ki tudja fejezni magát. Főleg azért nem jutott eszembe ez a dolog, mivel azt hittem, hogy számomra elérhetetlen egy cég megalapítása. Milyen szerencse azonban, hogy az egyik barátom járatos volt az ilyen körökben és azt mondta nekem, hogy ha ilyen dolgok érdekelnének, akkor nézzek fel a Gross Office oldalára. Ez persze felkeltette a figyelmemet és rájuk is kerestem a neten. Így jött fel egy „Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft/hó-tól NAV kompatibilis” kiírás, a többi pedig már történelem.
Több indokom is volt arra, hogy végül őket válasszam. Az első egyértelműen az volt, hogy milyen logikusan volt felépítve a felületük. Tehát, nem kell reklámok, vagy egyéb idegesítő dolgokkal bajlódnunk azért, hogy eljussunk azokhoz a részekhez, amik valóban érdekelnek minket. Csodás, hogy a kezdőlapon már elolvashatjuk azt, hogy mégis mit tud ajánlani nekünk a Gross Office. Így pedig egy kicsit világosabbá vált, hogy mégis miről szólt ez a „Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft/hó-tól NAV kompatibilis” kiírás.
Az oldalon található több tájékoztatóból ugyanis megérthettem azt, hogy miként működik egy cég megalapítása és, hogy mégis miért olyan fontos a székhelyszolgáltatás hozzá. Alapból a jogszabály szerint, minden cégnek rendelkeznie kell egy székhellyel. Erre bármit kinevezhetünk, akár a saját ingatlanunkat is. Korábban úgy gondoltam, hogy ez a legegyszerűbb megoldás, a Gross Office azonban felhívja a figyelmünket arra, hogy hosszútávon lehet, hogy ennek negatív következményei lesznek, mivel egy székhely kapcsán egy csomó, adminisztrációs munkát is el kell végezni. Fontos, hogy a papírjaink mindig rendben legyenek, mivel bármikor jöhet egy NAV ellenőrzés. Azt pedig senki sem akarja, hogy ezek után büntetés kelljen fizetnie. Ha azonban a Gross Office szolgáltatása mellett tesszük le a voksunkat, akkor ezeket mind elintézi helyettünk majd egy asszisztens, akit egyébként bármikor el tudunk érni.
Nekem ez nagyon tetszett, de akkor győztek meg csak igazán, mikor megláttam, hogy milyen helyeken vannak ezek a székhelyek. Választhatunk több, budapesti helyszínből is, de a kicsit kalandosabb kedvűeknek lehet, hogy Újlengyelre fog esni a választása. Utóbbi azért lehet egy kiváló döntés, mivel több adókedvezmény is elérhető ezen a településen.
Én azonban Pest mellett döntöttem, mivel egyébként is a közelben lakok. Felvettem velük a kapcsolatot és megbeszéltünk még pár részletet, amire kíváncsi voltam. Hamar meglett a szerződéskötés időpontja, ehhez pedig tartották magukat. Minden reményem beigazolódott, amit a „Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft/hó-tól NAV kompatibilis” kiírás olvasásakor éreztem. Csak ajánlani tudom őket.